Carbonate di bariu, formula chimica BaCO3, pesu moleculare 197.336. Polvere bianca. Insolubile in acqua, densità 4,43 g/cm3, puntu di fusione 881 ℃. A descomposizione à 1450 ° C libera diossidu di carbonu. Ligeramente soluble in acqua chì cuntene diossidu di carbonu, ma ancu soluble in clorure d'ammoniu o suluzione di nitrate d'ammoniu per furmà un cumplessu, soluble in l'acidu cloridicu, l'acidu nitricu per liberà l'anidride carbonica. Tossicu. Adupratu in l'elettronica, strumentazione, industria metallurgica. Preparazione di pirotecni, a fabricazione di cunchiglie di signali, rivestimenti ceramichi, accessori di vetru otticu. Hè ancu usatu cum'è rodenticida, clarificatore d'acqua è filler.
U carbonatu di bariu hè un compostu inorganicu impurtante cù a formula chimica BaCO3. Hè un pezzu biancu chì hè insoluble in acqua, ma facilmente solubile in acidi forti. Stu compostu multifunzionale hè largamente utilizatu in diverse industrii per via di e so proprietà uniche.
U pesu molekulari di u carbonate di bariu hè 197.336. Hè un pulveru biancu fino cù una densità di 4,43 g/cm3. Hà un puntu di fusione di 881 ° C è si decompone à 1450 ° C, liberando diossidu di carbonu. Ancu s'ellu hè pocu solubile in l'acqua, mostra una ligera solubilità in l'acqua chì cuntene diossidu di carbonu. Pò ancu formate cumplessi, solubili in cloruru d'ammoniu o suluzione di nitratu ammoniu. Inoltre, hè facilmente solubile in l'acidu clorhidric è l'acidu nitricu, alliberendu diossidu di carbonu.